Laatupalvelut
Tarvitsetko laatuvalmennusta?
Kaipaatko vahvistusta ISO 9001:2015-käyttämisessä?
Sisäisten auditoijien sparraus ensimmäiseen ulkoiseen auditointiin?
Osoita selkeästi palvelusi laatu
Laadun sisäistäminen osana palveluitasi on tärkeää: kilpailutuksissa kysytään usein yrityksen laatujärjestelmää tai yrityksen laatupolitiikkaa. Siihen valmistautuminen etukäteen helpottaa kilpailutuksiin osallistumista ja kuntien hankintailmoituksia voi selata ilman että joutuu jättämään hyvän tilauksen väliin, kun laatua ei ole vielä yrityksellesi aukikirjoitettu.
Haluatko että, yrityksesi palvelut tai tuotteet vakuuttaa tasaisella laadullaan? Halutko jatkuvan kehityksen olevan luonnollinen osa yrityksesi prosessia? Laatujärjestelmän käyttöönotto ja sen noudattaminen on erinomaisen hyödyllistä asiakastyytyväisyydelle ja yrityksesi kannattavuudelle.
Laatuajattelun edut eivät rajoitu ainoastaan asiakkaisiin. Laatuun panostaminen auttaa työyhteisöäsi toimimaan tiiviisti yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Yhtiö joka tunnetaan korkeista laatustandardeista nostaa työnantajaprofiilia ja houkuttelee helpommin huippuosaajia tiimiin.
ISO 9001:2015 – Laatujärjestelmien ykkönen
ISO9001:2015 standardin eli laatujärjestelmän tavoitteena on, että yritys toimii jatkuvan parantamisen ideologialla. Samalla asiakastyytyväisyyttä tarkastellaan ja sille asetetaan tavoitteita, joita seurataan. Tällä standardilla on monia mahdollisuuksia ja sitä voidaan kirjoittaa ja toteuttaa organisaation joka tasolla.
Hankintakilpailussa laadunhallintaa täytyy avata. Jos tämä on jo yrityksessä rakennettu ja sen toteuttaminen kirjattu auki (laadittu esimerkiksi laatukäsikirja tai laadunhallinnan opas), on sieltä helppo poimia kysyttyjä seikkoja ja vaatimuksia.
Yksi hyvä huomio on, että tässä standardissa olevia vaatimuksia ja sovittuja toimintatapoja voidaan käyttää uuden työntekijän perehdytyksessä ja markkinoinnin ytimessä. Täältä kun löytyvät odotukset, vaatimukset ja tavoitteet.
Laitetaan yrityksenne laatustandardit kuntoon
Yrityksesi tarvitsee laatuajattelua, jatkuvan parantamisen ideologiaa. Ohjaan sinua rakentamaan yrityksellesi laatukäsikirjaa ja vahvistan laatuajattelua ja jatkuvan parantamisen ideologian käyttämistä työvälineenä kilpailutilanteissa ja yrityksesi jokapäiväisessä toiminnassa.
Olen Laatu- ja kehityspäällikkö EOQ sekä Lead Auditor (irca) ISO 9001:2015 standardissa. Minulla on kokemusta niin laatujärjestelmän rakentamisesta, sisäisestä auditoinnista, auditoijien kouluttamisesta, ulkoisesta auditoinnista asiakkaana sekä auditoijana. Kun on kokemusta pöydän molemmilta puolilta, osaan olla juuri sinun tukenasi.
Autan sinua pääsemään sinuiksi laadun kanssa ja parantamaan yrityksesi menestystä laatuvaatimusten täyttämisessä.